Nimiehdotuksia, please...

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

Olipa lyhyt onni. Aamulla koiralenkiltä tullessa toinen eli Tamburiini/Trubaduuri oli hukkuneena lammessa :smt089
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Surullista... :smt010
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Voihan kurjuus... :smt009
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Voi itku :smt010
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

No voi hyvänen aika! Otan osaa.. Mihin se mahtoi kuolla?
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Voi miten kurjaa, olen pahoillani! Minäkin mietin täällä että mitä on voinut tapahtua...
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4447
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Olipa surullista luettavaa :smt009 Mä myös (vesilinnuttomana) ihmettelen, että ei kai ankka hukkumalla voi kuolla?
taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

Jälkiviisaus ei enään auta :smt011 Mutta ajattelin, josko sillä ei ollut vielä vedenpitävä "höyhenpuku". Joko se on itse mennyt veteen, eikä ole päässyt pois (puhun lammesta, mutta se on sellainen iso kovamuovinen puutarha-allas, ja kun se ei ollut ihan täysi, niin siinä on jonkinmoinen reuna), tai käppänävuohi on sen pelottanut veteen (se käy siellä tarhassa etsimässä ruokaa). Yksi hyvin pieni mahdollisuus on, että se on ollut vedessä ja meidän pojat olisivat sitä polkeneet ja siinä touhussa kokemattomana ois hukkunut, mutta meidän poikia kun ei tytöt kiinnosta :smt012 Tuuba (se tummempi) ei mene veteen vielä, mutta viisaana kastelee ja sukii sulkiaan vedenpitäväksi. Muuta en oikein keksi :smt009
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ei tietysti jälkiviisaus muuten auta, mutta jos on joku sellainen kuolinsyy, joka voisi viedä toisetkin ankat ja sen pystyy estämään, kannattaa tietysti hetki uhrata sen miettimiseen.

Onko tuo edellisen sivun kuva niistä? Kyllä tuo höyhenpuku näyttää ihan valmiilta minusta. Ja mulla on joskus Aku raskasrakenteisena jäänyt jumiin eikä ole päässyt vedestä pois, niin siellä se sitten on vaikka koko päivän. Eikä toki urosten polkemiset naarasta hukuta, vaikka se joskus siltä näyttääkin. Kummallinen juttu! :smt017
Vastaa Viestiin