Apua: ankalla verta sieraimista!

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Toivotaan parasta, olenkin miettinyt koko päivän kuinka Neiti jakselee! :smt056
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Basu

Viesti Kirjoittaja Basu »

Pikaista paranemista Neiti Ankalle! :smt006
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

No, sain kunnanell:nkin kiinni ja edellisten vaihtoehtojen lisäksi se lisäsi sen, mitä jo mietinkin, eli limakalvojen kuivumisen. Sekin voi tietysti muuttua tulehdukseksi ja ell lupasikin etsiä valmiiksi sopivan antibiootin. Mutta tämä ilta seurataan tilannetta ja soitan sitten uudestaan, jos näyttää antibioottitarpeelta..

Vaan Neiti näyttää kyllä enemmän toipuvalta kuin sairaammalta, hyvä niin! Nenu ei vuoda enää ja Neiti on ryhdikkäämpi ja reippaampi.
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Hienoa että Neiti Ankka alkaa toipumaan. =D>
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

JES hyvä Neiti Ankkanen :smt038 :thumbright:
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Voihan Neiti nyt hyvin? Ettei tarvitse enää olla huloissaan?

Unohdin sanoa aiemmin, että ainakaan mihinkään perinteisempään ankkatautiin tuo nenäverenvuoto ei ollut oireena, mitä pari kirjaa kahlasin läpi. Itse mietin vielä, että ehkä joku hivenaineen tai vitamiininkin puutos voisi aiheuttaa nenäverenvuotoa (eikös ainakin ihmisellä?). Mutta Mimmi taitaa hemmotella vaakkuja niin hyvin ruuin että se taitaisi olla aika epätodennäköistä?
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Neiti on toipumaan päin. Nenä ei vuoda, mutta lepäilee vielä paljon. On kuitenkin selkeästi reippaampi kuin nenän vuotaessa.

Luulen, että kysymys oli kuitenkin limakalvojen kuivumisesta. Mä en ole tajunnut, että se ei huonomman liikkumisensa takia ehkä saa kunnolla huuhdeltua päätänsä sankossa ja vadista taas toiset vilkkaampina kylpevät vedet hetkessä pitkin seiniä. Neidin on tähän saakka pelastanut mun ulos laitttamat kylvyt pari kertaa viikossa, joihin Neiti onkin aina rynnännyt ensimmäisenä ja poistunut viimeisenä. Nyt tuon p..hanan ulkoliikkumiskiellon takia en ole laittanut kylpyjä ja se sitten kostautui. Nyt olen Neitiä laittomasti kylvettänyt ja laittanut sille oman sankon, joka on upotettuna pehkuun niin, että Neiti varmasti siihen ylettää.

Ja huomenna varmaan valmistuu laillinen ulkotarha! :smt003
Vastaa Viestiin