Miksi Haudonta ja tipujen hoito -alueelle ei pääse?

foorumin toimintaan liittyviä asioita

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Tuutikki
chabo
Viestit: 174
Liittynyt: 28 Kesä 2020, 15:47

Miksi Haudonta ja tipujen hoito -alueelle ei pääse?

Viesti Kirjoittaja Tuutikki »

Miksi tuota otsikkoa klikatessa tulee vaan siansaksaa, jotain tietokonekieltä, eikä alue aukea, kun otsikkolinkki ei avaudu? :shock: :shock: :shock:

Eli tämä ei aukea oikein: viewforum.php?f=9 ?

Muoks. Hui kauhistus, skrollasin bugirivisotkua alaspäin katsoakseni, miten paljon sitä on, ja näköjään alue avautuu sen alapuolelle. Bugirivejä on kymmenittäin sivun yläreunassa. Tietokoneella selaan eli koko näyttö on ensin täynnä niitä.
pikku parvi kanasia
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi Haudonta ja tipujen hoito -alueelle ei pääse?

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Munikseen (ja muihin samalla alustalla toimiviin foorumeihin) on kohdistunut varsinkin venäläisten "hyökkäys" (myös muista maista on tullut muutamia)...yhdessä päivässä on ilmaantunut useita rekisteröityjiä epämääräisin nimimerkein ja sp-osoittein. Toistaiseksi olen saanut poistettua epämääräiset rekisteröityjät ja maatiaiskukko on päivittänyt Muniksen uusimpaan versioon. Päivityksen myötä on ilmaantunut joitakin ongelmia. Luultavasti sun ongelma voi johtua tästä. Koetapa auttaako, jos poistat koneelta historian ja Muniksesta evästeet. Itselleni haudonta-alue aukeaa ja näkyy normaalisti ja kirjoitin sinne testiviestin, joka onnistui. Mun läppärillä ei näy Muniksen oma logo, mutta muita virheitä en ole itse huomannut...tosin saattaa riippua esim. selaimesta tms.
Vastaa Viestiin