Kultafasaaneista ja muista

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960396

ja sieltä 7 luku , mainitaan myös teeri tarhattavana, ja 9 luku on mitä pitää ilmottaa :smt017

mulla on ne parvissa 10-5 kanaa ja kukko, jonkun verran ne on aina nahistelleet, tähän asti oon selvinny kun oon tarkkana ja heti paikkaan jäljet. oon laittanu sitä sinistä suihketta mikäsenyt on joku tetra....
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Terramysin.. ai niin jos sulla munitaan laita jotain eläinvalkuaista.. jos et muuta keksi osta verta ½ litraa ja laita maijon ja ohrasuurimoiden kanssa uuniin sellainen iso laatikko, lorauta kalamaksaöljyä.. ja sinne sitten nokittavaksi..Jossain syötetään tapolaa.. vaan tää tulee sillain halvemmaksi kun teet isomman erän ja laitat pakkaseen osa.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

joo fassukullannuput aloitti muninnan, aivan väärään aikaan. Koitan jos saisin ne tauolle, ja jatkaisivat sitten oikeeseen aikaan. Vähän liian kylmät oltavat vielä pikkupoikasille. Vaikka kuinka sorvaa lämpölamppua ja muuta niin ei se vuodenaikaa muuta. Mutta haudontakoneseen tukin nuo munat nyt kuitenkin. Tänään pitäisi laittaa toinen erä. Tuleeko tuosta ½litran veripaistoksesta sopiva sekoitus jos laitan sen sellaseen isoon uunipannuun mikä ny menee normaaliin sähköuuniin?
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Niin verta ei enään saa myydä kaupassa, se on joku eu säädös kuulemma. Kävisköhän tohon laatikkoon vaikka jauhettu maksa? jos sitä nyt vielä saa kaupasta.
Niin ja iloisenpiin mietteisiin.. sain yheltä kaveriltani vinkin missä vois olla kultafasaania myynnissä... en ehtinyt vielä sitä tarkistaa. että vieläkö jotakuta kiinnostaa ne? Kauhujutuista huolimatta.
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Milloin tuollainen kielto on tullut? Ainakin jokin aika sitten näin vielä verta myynnissä, pakasteena siis. Olen joskus ostanut kun treenaan koirien kanssa verijälkeä.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

en hoksannut kysyä, milloin kielto on tullut. Mutta tänään siellä kaupassa seikkailin.
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

kultafasaanit

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

:smt017 Mielestäni kun menee Poriin niin Siikaisissa olisi kasvattaja jolla olisi erilaisia fasaaneita paljon.En kyllä ole varma onko enää.
mikkero

Viesti Kirjoittaja mikkero »

noista kultafasaaneista. jos jollai sattusi vaikkapa olemaa niiden munia. olisin kiinostunut niistä :) muidenkin fasujen munia saapi tarjota. laittasin hautomakoneen piälle.
Vastaa Viestiin