Risteytys kanat

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Kiskii

Re: Risteytys kanat

Viesti Kirjoittaja Kiskii »

Kuva
Meillä on mm. tällainen valkoinen sininokkainen piskuinen Huurre kana, joka on silkkimix -toisena rotuna mahdollisesti kääpiökoch. Hyvä on munimaan ja huippu hautomaan :smt001 Ihan on mukava itsenäinen kana, siskonsa on samanlainen valkoinen mutta normivärisellä nokalla. Olisiko muilla sininokkaisia???
Nämä kanat ostin koska tahdoin hautojia lisää, ja silkkimiksit tuntuu sopivan minulle.

Tässä sekarotuinen Klaara, hänen molemmat vanhemmat on monirotuisia. Mukana ainakin silkkiä ja orppia. Munii vihreitä munia. Oikein mukavan luonteinen, hyppää itse käteen jos tarjolla on ruokaa. Vielä ei ole jälkeläisiä, mutta toivon että vielä alkaa hautoa itsekseen, äitinsä on tehokas hautoja.
Kuva

Tässä Klaaran veli. Myös siis monirotuinen. Huomattavasti isommaksi kasvanut kuin vanhempansa ja siskonsa. Komia irokeesipäinen aavistuksen varautunut kukko jota en mielelläni jätä lasten lähelle.. Mukava kuitenkin kanoille ja kaunis katsella, joten pidetään elossa. Saisi olla parempiluonteinen.
Kuva
Nuki

Re: Risteytys kanat

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Aivan ihana toi Huurre! :smt007 Sen päässä ja nokassa on jotain antwerpenmäistä, onko mitään mahiksia että siinä olis piskuista partakanaa?
Kiskii

Re: Risteytys kanat

Viesti Kirjoittaja Kiskii »

Huurre on kyllä ihana! Varmuutta ei ole siitä mitä roduissa löytyy, minä olen tarjonnut kolmannen hänen elämänsä kodin, joten en ole käynyt siellä missä hän on kuoriutunut. Aika partainen hän kyllä on :smt001
Vastaa Viestiin