Siitepölyä kanasille?

kysymyksiä ja vinkkejä kanojen ruokinnasta

Valvojat: Mimmi, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko, Ushva

Siitepölyä kanasille?

ViestiKirjoittaja Heidigee » Ke 03.02.2010 21:49

Olen tässä siivoillut komeroita ja lopulta päättänyt viskata vuosia siellä pyörineitä herkkuja poispoikkeen. Kellään tuskin on kokemusta asiasta, mutta kaipaisin silti mielipiteitä rohkaisuksi: uskallanko antaa kanoille siitepölypalleroita? Joskus viime vuosikymmenellä on tullut ostettua Saksasta purkillinen puolalaista luomu-pollenia... muutamaan teelusikalliseen taisi jäädä oma siitepölykuuri...
Heidigee
kana

Re: Siitepölyä kanasille?

ViestiKirjoittaja Suvianne » To 04.02.2010 07:27

minä antaisin
En omaa asiantuntemusta, kaikki kommenttini ovat mutua tai hämäriä muistikuvia tai luuloja oikeasta. En myöskään pidä lausuntojani ainoana totuutena, kerron vain oman mielipiteeni mainitsematta muiden. Jokainen puhukoon ääneen itse oman mielipiteensä.
Suvianne
kukkoilija

ViestiKirjoittaja Heidigee » Pe 05.02.2010 09:14

Kiitokset Suviannelle rohkaisusta. Tarjoilin pollenia eilen. Kauppansa teki, eikä komplikaatioita ainakaan vielä näy :smt023
Heidigee
kana

ViestiKirjoittaja Suvianne » La 06.02.2010 23:19

Hienoa! Luulen, että hyvää vain tekee :)
En omaa asiantuntemusta, kaikki kommenttini ovat mutua tai hämäriä muistikuvia tai luuloja oikeasta. En myöskään pidä lausuntojani ainoana totuutena, kerron vain oman mielipiteeni mainitsematta muiden. Jokainen puhukoon ääneen itse oman mielipiteensä.
Suvianne
kukkoilija

Paluu kanojen ruokinta