LUOMUKANAREHU

kysymyksiä ja vinkkejä kanojen ruokinnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
marja-terttu

LUOMUKANAREHU

Viesti Kirjoittaja marja-terttu »

Tänään se sitten tuli Suomenrehulta luomureua kanoille 25kg piensäkeissä! Myydään Agrimarketeissa pyytäkää ottamaan valikoimaansa
kyyhkynen

Punaheltta-rehu

Viesti Kirjoittaja kyyhkynen »

Hei,

onko kukaan onnistunut mistään ostamaan Punaheltta luomurehua kanoillensa. Ja nimenomaan ei täysrehuna vaan täydennysrehuna?
samapi

Re: Punaheltta-rehu

Viesti Kirjoittaja samapi »

Agri marketista olen saanut luomurehua :smt001 Tosin se on ollut tanskalaista, mutta ei se haittaa.
kyyhkynen

Re: Punaheltta-rehu

Viesti Kirjoittaja kyyhkynen »

Täytyypä kysyä jos tännekin sitten Agrimarketin kautta saisi vaikka tilattua. Ja vaikka sitä tanskalaistakin...
Rouva Kananen

Re: Punaheltta-rehu

Viesti Kirjoittaja Rouva Kananen »

Kovin on vaikeaa löytää luomurehua tiivisteenä, Agrimarketin myymä Luonnon Punahelttakin on täysrehu. :smt017 Jos ostaa 1 000 kg kerralla irtotavarana siiloon, niin sitten sitä saa. :smt012

Jos joku löytää luomutiivisterehua, niin kertokoon ihmeessä! :smt041 Sellaista on varmasti moni etsinyt!
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Punaheltta-rehu

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Samaa olen itsekin etsinyt, ei-oota tarjotaan. Pähkäilin itse, että käytän tota tanskalaista luomua tiivisteen tavoin, koska kanat kuitenkin saavat muutoin monipuolisesti kotiruokaa, viljaa, puutarhajämiä ja sen sellaista. Hirveästi tuolla fb:ssä on puhuttu Milka-tiivisteestä, itse en ole ensimmäistäkään nähnyt. Ainoa Milka meilläpäin on sitä vitamiinisarjaa. Ei ole Kotikanan herkkuakaan näkynyt, sehän on kans non-GM-rehua, Olis mukava nähdä ihan joku lista noista luomu/non-GM-täysrehuista ja tiivisteistä ja myyjistä tai jakelijoista.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Maikki

Re: Punaheltta-rehu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

AInakin jyväskylän k-maatalous myy 40kg säkkejä rehux puolitiivistettä. Jos en väärin muista, se sisältää luomuisia ainesosia. Ja ainakin se on gmo-vapaata. Tätä on meidän aikuiset kanat syöneet kokonaisen kauran ohella. Rehuxilla on ilmeisesti myös muitakin kananrehuja, mutta saako niitä sitten ostettua säkkitavarana.. Valmistajalla on facebook-sivut. Joku facebookin käyttäjistä voisi vaikka kysyä tätä ja jälleenmyyjiä rehux oy:ltä?
Vastaa Viestiin