Broilerin tuotanto suomessa

käyttäjien kotisivulinkit ja lintuaiheiset linkit

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

maunu_muori

Re: Broilerin tuotanto suomessa

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

On muuten yle areenassa toistamiseen ohjelma.. en tiiä kauanko kestaaä linkki, jossa näkyy..MITÄ on se soijantuotanto , että on pirun monimuotiosuutta edistävää, kun brasilian pampas on pantu pelkälle soijalle.. ja luulen että geenimanipuloidulle, että kestää ne rikkaruohomyrkytykset.. pensaikko on kokonaan hävitetty ja sen myötä varmaan yks ekosysteemi kokonaan.. :smt021 mie hyväksyn sen pustelusoijan sitten kun joku ite sen ittelensä täällä kasvattaa, mut on törkeetä peittää lapuilla silmät, että se olis täällä meillä jotenkin eettisempi vaihtoehto.. syökää pottua, ja hernettä, niilläkin säilyy hengissä :smt047 ja noita saa lähiruokana ja luomuna :).. soija on niin pir'n halpaa nykyään, että saa tosissaan kattoo mitä suuhunsa pistää. Kävin tänään tossa paikallisessa apoteekissa, siellä farmaseutti kerto, että sitä on jopa lääkkeissä täyteaineena :smt019 ..ja kattokaas huviksenne, kun ostatte seuraavan kerran särkylääkettä lukeeko siinä sis. maissitärkkelystä..
Suvianne

Re: Broilerin tuotanto suomessa

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Joo, en kannata sopijaa minäkään enää.
Joskus pidin lihattomia päiviä monta viikossa ja söin teknosoijaa rouheena ja hiutaleina.. :smt021
Mutta tieto lisää tuskaa ja valitsen nykyään ennemmin lähiruokaa.

Minä olen kyllä iherbin asiakas, mutta opettelen yhä enemmän ja enemmän selviämään vain lähiruualla.
Vastaa Viestiin