22 tipua!

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

mirri joo minustakin tää liilasiipi on samanvärinen kuin se sun, tällä on vaan enempi tuota väriä. Ja luulis sen pysyvän. Mä niin toivon että tämä olis kana :smt007

Ton kääpiön sisarukset on kyllä vähän enempi kasvaneet mut tuosta en tiä kasvaako se oikeastaan yhtään :smt017 reippaita noi kyllä on ja tuo kääpiökin kyllä syö ja hyvällä halulla syökin.
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

mirri se tummemman harmaa näyttäis olevan kukko kuitenkin :smt012

Kuva

...jos joku haluaa niin ilmoittautuu äkkiä niin kauan kun sillä vielä on pää tallella :smt002 ei kelpaa säilytysohjelmaan.
Ja jos ei väri miellytä niin näitä säilytysohjelmakelvottomia kukkopoikia löytyy koko väripaletti... :smt016

Vaaleanharmaa onkin kana ja jää omaan parveen :smt007 (valintaahan ei suinkaan säilytysohjelmassa harrasteta, somimmanväriset jää ihan muuten vaan vahingossa itselle :smt002 )
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Pitääkö tässä nyt alkaa sitten tosissaan siihen että säilyttää niitä sulkajalkasia tyrnäväläisiä? On toi harmaa vaan niin nätti :smt007
Voi miks tää matka sinne on niin pitkä :smt013
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Onks toi sulkajalkanen :smt017
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Joo on se sulkajalkainen, sillä on oikean jalan sivussa puolivälissä kahden ja puolen millin mittainen untuva :smt005
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Tää haluu toin harmaan kukon :smt006
Ihan just nyt päätin, että haluan pienen parven tyrniksiä. Eli laitan ne omaksi porukaksi ja kukko tietty tarvitaan. Pari kanaa lisääkin voisin ostaa (ne sulkajalkaiset käy hyvin, jos sellaisia sulla nyt on, kun niitä pari on jo ennestäänkin :smt007 )
Viimeksi muokannut hannaw, 05 Huhti 2009, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Hienoa :smt003
Sulkajalkaisia kanoja mulla ei oo yhtään, jos nyt oli vähän kakka tuuri kun tuli kovin kukkovaltainen tipue niin senverta hyvä tuuri oli että ne vähät kanat ovat kaikki sentään sileäjalkaisia. Mutta onhan tuossa vielä tuo kääpiö, jonka sukupuolesta ei ole mitään hajua, sen voi saada kaupanpäällisenä :smt002
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Eihän se mitään haittaa, vaikkei nyt olekaan niitä kanoja. Voin hakea semmoisia myöhemminkin, jos sellaisia sattuisi kuoriutumaan. Ja hienoa sulle, kun tuli hyviä kanoja :smt002 Ja joo, kääpiö kanssa tietty!
herttahelmeri

Viesti Kirjoittaja herttahelmeri »

Mulla olis täällä joutava parvi Tyrnäväläisiä.

Kukko harmaa/keltainen. Kanat musta valkokirjava kaulainen, harmaa keltakirjavakaulainen ja vielä yksi tollainen Muusan Lumikin värinen komeilla sulkajaloilla.

Ovat kuoriutuneet vuoden vaihteessa joten alkanevat pian kai muniakin.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Onkos ne Helmerin kaikki säilytys ohjelman kelpaamattomia?
Vai onko sulat vaan yhdellä? Paa nyt meitin iloks muutama kuva.
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Mä voisin hyvinkin ottaa noita sulkajalkaisia tyrniksiä. Mä oon kiinnostunut näistä kotimaisista roduista, mutta en mä erityisesti säilytysohjelmaan halua. Tärkeintä on se kotimaisuus; kotona on jo suomenlampaita ja suomenvuohia. Palailen siis Herttahelmeri :smt006 asiaan, kunhan saan vaan kanoille tilat. Tunnistatko? :smt002
herttahelmeri

Viesti Kirjoittaja herttahelmeri »

Juu tokihan minä tunnistan :smt006
Vastaa Viestiin