Munassa eloa.

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
jamppa

Munassa eloa.

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Läpivalaisin äsken muutaman hautomakoneessa olevan munan ja eloa näytti olevan :smt038
Taitaa tulla joulutipuja, jos en vaa ite mokaa mitään :smt018
Sitte on mullakin Alhoja ja Hybridialhoja :smt003
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Onnia Onnia Onnia vaan, tuhat kiloa ja peruna maa

vaimikäsenytoli :smt005
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Hienua hienua, sitten on joulu ajan tekeminekin turvattu. Mitä on hybridialhot?
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Onnea! Minä taas läpivalaisin koneessa olleet munat ja tyhjiä olivat jälleen kaikki. Kyllä mun Hopea vaan taitaa ampua räkäpäitä. :smt010
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Hybridialho= Alho kukko ja ruskea hybridikana :smt003 Uusi rotu täällä Askolassa :smt017
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnea jampalle joulutipujen haudontaan! Onko selvillä mikä muna on minkäkin kanan tuotos? Erottaako esim. koosta? Mulla on nyt kuusi tipua, joiden isä savitaipale ja emot valkoisia hybridejä. Ne munat näytti ihan valtavan kokoisilta omien kotkojen muniin verrattuina, kun ei oo tullut kauppareissuilla edes kurkistettua tehokennoihin :smt005

Ushva: Onpa harmi tuo Hopea-kukko :smt009 Oletko salaa tirkistellyt, että polkeeko se ja osuuko varmasti oikeaan osoitteeseen? (Tuli vaan mieleen kysäistä, kun meillä Soini kyllä polkee, mutta osuu mihin sattuu.)
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Joo, merkitty on kaikki munat. Siellähän on 5 eri rodun munia. Saas nähdä millassia tulee hybridin munista, ainakin kaikki kukot mitä niistä tulee menee suoraan ann75:n kanalaan :smt002
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Mitä ne muut rodut on???
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

No, siellä on:
Kääpiö-hamburger Gizzmolle rahti haudutusta.
Hopea-fenix
Hopea-Brahma, mitkä on kaikki varmaan tyhjiä :smt009
Alhon munia.
Alhohybridin munia
Ja pari viiriäisen munaa hyppäsi sekaan :smt001
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Täytyy sit syksyksi teroitella fileerausveitset, toivottavasti saadaan se kuvallinen käsittelyohje siiheksi :smt005
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ushva kirjoitti:Onnea! Minä taas läpivalaisin koneessa olleet munat ja tyhjiä olivat jälleen kaikki. Kyllä mun Hopea vaan taitaa ampua räkäpäitä. :smt010
No voi harmin paikka!! Mistähän siinä mahtaa olla kyse?? Mä oon yrittänyt vielä olla niin sikatarkkana noiden siitoryhmien kanssa, ettei ois sukusiitosta.. Voiko tuo johtua jostain muusta? Ja jos sukusiitoksesta, niin kuinka nopeasti sellaista voi ilmetä?

Hopea on siis Kukko Nimeltä Ainon ja Toffeen jälkeläinen ja Aino taas on Kurkon ja Piparin/Kanelin jälkeläinen. Ja Kurkohan siis on eri sukua kuin kanat, mutta nuo kanat voivat tietysti olla esim. täyssisaruksia.

:smt017 :smt017

Ushva; jokos nuorempi kukko on aloittanut "tositoimet"?
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Tuo onkin mielenkiintonen, koska minullakin on kanat samaa sakkia. Siis kukko on uusi, mutta sitten on jo sen tyttäriä, ja poikia. Että meneekö nekin liian sukusiittosiksi. Kukko on niin kiva etten siitä kyllä raatsi luopua.
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

No kai se impotenssi voi muustakin johtua kuin sisäsiittoisuudesta, onhan moni ihmisuroskin hedelmätön eikä se tarkoita sitä että on serkkujaan naineesta suvusta :smt002 Huonoa tuuria vaan.
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Kyllä se Hopea polkee ahkerasti, mutta en itseasiassa kyllä ole ajatellutkaan, että vois olla osumatta :smt005
Oiva on yrittänyt polkea, mutta mun nähden ainakaan kanat ei anna sille. Ja Hopeakin on aika tarkkana noista rouvistaan ja vahtii niitä. :smt012
Villiina

Viesti Kirjoittaja Villiina »

Voi että sitä Hopea mokomaa.. Mitä sää Ushva nyt meinaat tehä sille Hopealle, vai teetkö mitään. Mun pitäs saaha se yks kukko päiviltä, eli pijetäänkö kaulankatkasu kinkerit? :smt016
Tuo jampan haudonta satsi kuullostaa, kyllä kieltämättä aikas mielenkiintoselta!! :smt001
Vastaa Viestiin