Munassa eloa.

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Onpa somia! Aika jännän väriset siipisulat, tiedä kuinka hauskanvärisiä niistä tulee. Kaikki on vissiin samanvärisiä?

Tuo on niin hienon näköinen kone mun omaan "motorisoituun kakkukupuun" verrattuna etten osaa sanoa mitään :smt002 muuta kuin että hanki toinen (tai vaikka kolmaskin) kosteusmittari ja koekäytä ja koklaa mitä ne mittarit näyttää.
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Eipäs olekkaan samanvärisiä... Yks on valkoinen, yks vaalean ruskea ja yks vaalea tummilla merkeillä!
Nyt on uusi mittari koekäytössä!
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

*halkeaa ylpeydestä*
onpa ne hienoja, ei uskois, että noin... ööööö.. (tehokkaista?) mammoista tulee noin sieviä tipsui.

Mä oon niin haltioissani, että en taaskaan muista edes muita.. Kuinkas Viiru ja Hampurgeri voi? Onko kasvaneet?

Kiitos kuvista, mähän oon täällä rinta rottigilla vaikken ole mitään tehnytkään koko homman hyväks, omelettimunat lähti Teidän kyytiin silloin
:smt002

Ai juu, meillä on TOINEN pikkutytsi alkanut pukkaa munaa, tai ainakin oli tänään "raskauttavia asianhaaroja" eli kaksi pikkumunaa pesässä sekä kolme isoa eli "täysi" sato kunnes viimeinenkin pikkukananen alkaa hommiin, sit kun näen kuusi munaa pesässä, niin :occasion1:

Milloinkas noille alhon tytöille vois tulla pesimisviettiä? Tehotytseille ei vissiin niin helposti tulekaan.. Pitääks mun jättää sinne munia "seisoon" pesään houkuttimeks..? *hieroo pieniä karvaisia käsiään*

Täällä on ihan levottomia ajatuksia, mä näin unta mun viirutarhasta jo (tais viirunmunat tehdä aika vaikutuksen :smt003 :smt005 ) mut heräsin johonkin kauheeseen räsähdykseen... oliko se joku oikea ääni vai alitajunta joka halus herättää ennenkuin mun (rotankestävä) viiruhäkki on työnalla... :smt017 :smt019
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mitenköhän tän nyt sanois... Taisin tappaa viirun ja hampan häkämyrkytykseen.....
Laitoin yöllä puol kahen aikoihin munia kiehumaan, unohdin sitte ne ihan ja menin nukkumaan.... Kolmen aikoihin ku koirat herätti ni talo oli aivan savun peitossa.. 4 munaa räjähtäny pitkin seiniä ja kaks savutti oikein huolella kattilassa! Loppuyö menikin tuuletellessa taloa...
Et muutenkin meni haudotus päin pers..tä ja sit mä vielä toheloin!
Kummia otuksia noi tehot kun hengissä siitäkin selvisi!!
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

no mut sä oot todella koetellut niitä tipsui.. :smt018

Ehkä ne tehot on jotain mutantteja... kun selviää kaikesta. Onneks ei käynyt pahemmin eli Sä oot vielä hengissä eikä talokaan palannut?

Huh sun kanssas :smt017
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Jooh, täytyy kyllä myöntää, että laitoin palohälyttimen pariston paikoilleen sen jälkeen!!
Täällä on vieläkin hirveä haju vaikka siitä on jo monta päivää!
Täytyy vissii keitellä munat päivällä tästä lähin...
Kyllä sitä aina pelästyy kun herää savun keskeltä! Onneks noi koirat alko vinkumaan ja ulisemaan..
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Nyt ootte onnistunu kehittämään ehkäpä historian sitkeähenkisimmän kanarodun :smt003

Tai sitte ne on kaikki kukkoja,niistä ei se henki meinaa lähtee kulumallakaan.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

No voi sun jee... jos noi tehoalhot tosta selviää, niin niistä tulee hyvin karaistuneita, varsinkin tonne Jampalle. ei heti pikku nuotiot ja savut hötkäytä! hyvä ettei muuta palanut kun ne munat!!!
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

mirri kirjoitti: hyvä ettei muuta palanut kun ne munat!!!
Onneks ei ollu omat :smt005
Jamppa ja minkäänlaiset sytyttimet/kuumat asiat eivät sovi yhteen!!!
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Gizzmo kirjoitti:Nyt ootte onnistunu kehittämään ehkäpä historian sitkeähenkisimmän kanarodun :smt003

Tai sitte ne on kaikki kukkoja,niistä ei se henki meinaa lähtee kulumallakaan.
Joo tulee semmosia että ei henki lähde vaikka kaula katkaistais :smt103
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Voi kauheeta tuon jampan kanssa...vielä se polttaa ihtensä tuommosella meiningillä :blob6: Häkähälytin ois kanssa hyvä ja sitten se, että ruuvaa lieden sulakkeen pois paikoiltaan :smt112

Sieviä kyllä ovat tehoalhot :smile:
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

jamppa kirjoitti:Kyllä sitä aina pelästyy kun herää savun keskeltä!
Ai sä harrastat tätä ihan useamminkin? Voi hyvänen aika! Koetahan nyt pysyä erossa kaikista tuleen liittyvistä aineista ja laitteista.. Ihan jos et nyt uutena vuotenakaan niitä raketteja laittas yhtään, jooko?
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Kiitti Mimmi tosta! sain taas hyvät naurut :smt005
Mä harrastan mahalihasten treenausta nimenomaan räkättämällä :smt003
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Se oli muuten mun 3000. viesti! No huh huh, pitäisköhän hankkia elämä?
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Onneks olkoon Mimmi :confused3: mulla onkin vähän kirittävää että saan sut kiinni :smt012
Ja pitäiskö mun alkaa harrastaa liikuntaa? onneks mul on sentään noi lihaskrampit,ilman niitä en saisi lainkaan liikuntaa :smt002
Vastaa Viestiin