hautomakonealoittelija kyselyiässä

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Näemmä vanhoille hirmuille on taas keksitty uusi sarja arvonimiä. :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Net mittään wanhoja oo---muuten vaan hirmuisia :tongue1:
Onnea piipittävistä ja säröilevistä munista! Eikös oo jännä ilmiö---tietää, että siellä on elämää, vaikkei mitään vielä näykään!
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Kyllä siellä jo näkyy! Yks muna on halki ja tipu näkyy! Odotin vasta huomenna tai ylihuomenna...

Sain ensikodin lämmötkin viritettyä 35 asteeseen kahdella 60 w lampulla ja kuumavesipulloilla. Kaunako se tipun ulostulo mahtaa vielä kestää...

Nyt en taida vähään aikaan kurkkia, hyi mua :smt018
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

No nyt tipu on ulkona kuoresta. Annanko sen olla yön yli koneessa vai nostanko ennen nukkumaanmenoa ensikotiin, jossa on nyt kahden lampun alla 35 astetta? Ensikodin lämpö voi hiukan laskea yön aikana koska siellä on myös pari kämminvesipulloa, mutta pitäis pysyä reilusti yli 30 asteessa.
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Taitaa olla parempi jättää koneeseen, niin voit siirtää sitten kun olet seuraamassa lämpöä. Koneessahan voi olla vaikka vuorokauden, itse olen kyllä siirtänyt aina aikaisemmin, vähän tilanteen mukaan, yleensä jokusen tunnin kuluttua.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

No---sä et kuitenkaan malta nukkua tänä yönä, joten siirrä tipu vasta sitten, kun se on kuiva.
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Aamulla tarttis mennä töihin ja viime yökin tuli nukuttua huonosti...

Jos mä annan sen olla koneessa, mä pelkään, että se sotkee ittensä niihin vesiin ja jos mä laitan se häkkiin, mä pelkään, että se palelee... Taitaa jäädä unet vähiin juu.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Kehittele joku verkkosydeemi, ettei tiput huku/kastu...
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Siellä on nyt kangasta sullottu vesikippoihin. Kai se riittää?
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Jess! Tipu jäi yöksi koneeseen ja aamulla siellä olikin 7 reipasta tipua! Nyt ne on ensikodissa ja ainakin kolme munaa vielä piippaa.



:smt038
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Wau! Onneksi olkoon!!

Tulikos muuten postin pahoinpitelemistä munista tipuja?
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ilona kirjoitti:Näemmä vanhoille hirmuille on taas keksitty uusi sarja arvonimiä. :smt005
Joo, ihan jännittää.. Jos nyt on tipuilija, niin sitten jossain vaiheessa on varmaan kukkoilija? (iuh!)

Vai vanha hirmu.. Niinhän se Teppanakin luuli mua Justiinan (siis se kaulin-akka) näköiseksi, kun odotteli tapaamiseen..
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Vau kuin ihanaa, onnea tipuista! :occasion4: :occasion5:
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Kiitos kiitos!

Kyllä siellä on kaksi Mimmin munaakin kuoriutunut, postin kaltoinkohtelusta huolimatta. :smt003
monnilainen

Viesti Kirjoittaja monnilainen »

Ai muniikos Mimmikin... Luulin, että miehet vaan!
Vastaa Viestiin