konehaudontaa

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

No höh :smt012 Ensi kerralla parempi onni.
Asiasta avaruuteen...kävitkös Eepi tilamassa Munavakasta kanoja? :smt017 Kävin siellä hakemassa rehuja ja kertoivat jonkun perustaneen pienkanalan...
Vai onko Myniksellä kolmaskin kanaharrastaja??? :smt005
(mä mikään utelias ole vaan tiedonhaluinen.... :smt016 )
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Ei en kyl käyny kanoi hakees mut tipurehuu kylläkin koska kanan alta tuli tipu :smt003 Mun kanat on tuusulasta alholaisia maatiaisia. Kai täällä joku kolmaskin voi olla kun kerran on niin iso kunta :smt016 Mut kokeilen tota konehaudontaa sitten juhannuksen jälkeen uudestaan. Elikkäs kuulumisiin :smt001
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Hei Teppana oisko sul hautomakonet lainaks juhannuksen jälkeen ku toi oma on vähän epävakaa :smt017 kuten näkyy :smt002
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

Mulla ei ole muuta hautomakonetta kuin nuo höyhenpeitteiset :smt005
Mutta kaksi sitkeästi nököttää pesässä,niin voin laittaa niiden alle sun munia haudottavaksi :smt001
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Jaa kyl mullakin noita höyhenpeitteisiä on :smt003 hautovat vähän liikaakin, mut haluaisin kokeilla vaan tota konehaudontaa ko kanalla on ollut niin huono tuuri. Ekana vuonna ko sain kanat tuli 7 tipua seuraavana viis viime vuonna kaks eri kanojen alta ja tänävuonna kaks joista toinen hukkui verkon takana olevaan isompien juoma-astiaan :smt017 :smt009
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Avasin ne munat ni siel oli kolmessa valmis poikanen paitsi et ruskuaispussi oli viel vähän ulkona ja yksi oli kuollu siin puolesvälis haudontaa :smt009 :smt017
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Voi eeei..jospa se ruskuaispussi menis vielä sisään? Toivotaan!
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Sori jos en sanonu tarpeeks selväste et ne kaikki oli jo valmiiks kuolleita :smt010
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Voi itku! :smt009
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Mut kyl se täst :smt012 Juhannuksen jälkee uudestaan :smt002
Vastaa Viestiin