Mitä jos munia ei käännetä pariin päivään ?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Tiia12

Mitä jos munia ei käännetä pariin päivään ?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

Minulla kävi nyt niin köpelösti että menin näissä haudontamunissa sekaisin, luulin että minun eräät munat piti syntyä eilen mutta huomasin sitten kuitenkin että syntyvätkin merkintöjen mukaan vasta torstaina ja minä pösilö lopetin käännöt pari päivää aikaisemmin eli niitä ei nyt sitten ole käännetty, onko siis peli menetetty ?
Aivan tyhmä ja idioottimoka siis minulta, on niin monta eri lajiketta munia ja niillä eri päivämäärät ja siksi menin itse sekaisin kunnes oli aikaa ihan istahtaa alas ja päivittää tilanne :smt021
Joka päivä kyllä ne olen läpivalaissut, sen verran niissä on ollut liikuntaa,mutta tosiaan käännöt jäivät ja juuri muutama päivä ennen sitä syntymää.Hitto kun ottaa päähän, onko kokemuksia mitä se voi aiheuttaa.
kaztanja

Re: Mitä jos munia ei käännetä pariin päivään ?

Viesti Kirjoittaja kaztanja »

Mulla kävi kerran niin, että meinin kanssa sekaisin päivissä ja kallistin munat melkein neljä vrk ennen kuoriutumista. Joten olivat sen ajan kääntämättä. Huomasin sen siinä 2. vuorokauden kohdalla, kun ihmettelin miks kukaan ei kuoriudu ja silloin käänsin käsin ne muistaakseni kerran. Hyvin kaikki kuoriutuvat. Tais olla prosentit 100%
Tiia12

Re: Mitä jos munia ei käännetä pariin päivään ?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

No hyvä, että vielä olis toivoa, tänään mahdollisesti niiden pitäis sitten alkaa oikeesti kuoriutumaan. vielä eilen oli kääntö illalla.
Vastaa Viestiin