Eetterirasia termostaatista

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
mahannus

Eetterirasia termostaatista

Viesti Kirjoittaja mahannus »

Pitääkö teillä lämmöt tasaisena kenellä on moinen termostaatti? , mulla lähtee järki kun tuo katkoo vähän miten sattuu...ensin näyttäis toimivan mutta aamulla yön jälkeen oli lämmöt pompsahtanu miltei 39 asteeseen, kiireellä sitten jähytellä ja veivata uudelleen kohdalleen.
vostozno

Re: Eetterirasia termostaatista

Viesti Kirjoittaja vostozno »

Minulla on kahdessa eri koneessa ollut eetterirasia termostaatti, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Noin asteen sisällä pysynyt lukemat.
mahannus

Re: Eetterirasia termostaatista

Viesti Kirjoittaja mahannus »

vostozno kirjoitti:Minulla on kahdessa eri koneessa ollut eetterirasia termostaatti, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Noin asteen sisällä pysynyt lukemat.
välillä pysyy mut välillä ei , mikähän lie maanantai kappale
magilla

Re: Eetterirasia termostaatista

Viesti Kirjoittaja magilla »

Mulla on melko lyhyt kokemus, viikko haudontaa takana, ja meillä pitää lämmöt tosi tasaisena. Mulla koneessa ei ole tuuletusta, ja lämmönlähde on kannessa. Koekäytössä huomasin, että jos lamppun jättää päälle kun kannen nostaa pois ja se pääsee kuumenemaan, menee kauan ennenkuin lämmöt tasaantuvat. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen.
saralele

Re: Eetterirasia termostaatista

Viesti Kirjoittaja saralele »

Mikä on eetterirasia?? :smt017
mahannus

Re: Eetterirasia termostaatista

Viesti Kirjoittaja mahannus »

saralele kirjoitti:Mikä on eetterirasia?? :smt017
nyt eilisen päivän pysyi aika hyvin lämmöt, mikä lie jumi siihen toissayönä sit tuli..
se on sellainen metallinen "häkkyrä" jossa kai jotain eetteriä sisällä joka reagoi lämpöön ja laajentaa sitä... en osaa selittää :D
Vastaa Viestiin