Hyvä & suht edullinen haudontakone?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Upa

Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja Upa »

Onko kokemuksia ja linkkejä minne surffailla?
Raksu

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja Raksu »

Kokemusta ei ole mutta itselleni tuli eilen Mini Advance automaattinen hautomakone postissa. Täällä sitä kehuttiin hyväksi ja kun olen uusi tällä alalla niin halusin koneen joka olisi luotettava ja helppokäyttöinen. Tähän koneeseen mahtuu 7 munaa kerralla ja se piisaa minulle näin alkuun ainakin hyvin. Hautomo.net myy näitä :smt001
pirpeliini

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja pirpeliini »

Täältä ääni tuolle Mini Advancelle. Toinen haudonta sillä menossa, todella helppo kone. Ei tartte ite ku ihmetellä vieressä ja lisäillä välillä vähän vettä :smt003
onnikas

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Meilläkin mini advance. Kaksi satsia oon hautonut ja ihan hyvä peli on ollut. Jos ei halua laittaa automaattikääntöä päälle, niin mahtuu kymmenenkin munaa. Sit jos jotkut jää kehittymättä, niin voi ottaa välissä pois ja antaa loppujen jatkaa automaattikäännöllä loppuun.
Maatikko

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja Maatikko »

Mini Advance :smt023
Upa

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja Upa »

Kiitos suositteleuista :smt001 En ala sitten muita katselemaankaan ja tilaan tuon jahka aika koittaa ("opiskelen" ensin tipujen kasvatusta jostain :smt001 )
kaakatin

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Suosittelen ehdottamasti Rcomia. Tosi näppärä ja helppo. Sen kun laittaa munat koneeseen ja kolmen viikon päästä ottaa tiput pois. Kerran viikossa jos muistaa lisätä vettä niin hyvä.
sera1

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja sera1 »

No Rcom ei kyllä ole ihan siitä halvimmasta päästä, jos suht edullista etsitään.
Hyvä toki mitä olen kokemuksia lueskellut, mutta ei ihan kukkarolle hellin tapaus.
kaakatin

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Juu myönnetään, ei ole halvimmasta päästä. Saattaa silti tulla edullisemmaksi ostaa heti alkuu hyvä ja tarpeeksi iso kone. :smt003
sannikki

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja sannikki »

samaa mieltä kaakattimen kanssa, menin ensin ostamaan covatuton(p*skan) ja sitten tilasin Rcomin, covis maksoi sen päälle satasen ja Rcom 298€ olis ollu halvempaa ostaa hyvä kone kerralla joka on riittävän iso (toistaiseksi :smt044 )

Hei ja Rcom 20 automaatilla kuoriutumis prosentti TASAN 100!!!!!!! kosteutta oli enemmän kuin tehtaan asetuksissa ja lämpö 37,5
Atia

Re: Hyvä & suht edullinen haudontakone?

Viesti Kirjoittaja Atia »

Menin itse eilen innoissani tilaamaan juuri tuon covatuton, mutta sitten löytyi täältä niitä arvosteluja ja peruin tilauksen, nyt pitäisi siis uusi löytää.
Viiriäisiä, silkkimixejä sekä kiuruveteläisiä on tulossa, kiuruveteläisiä toivon saavani haudotettua jotta voisin säilytysohjelmaan osallistua.
Kanala meillä tulee olemaan n. 10m2 kokoinen, ehkä vähän pienempi. Ehkä tuolla mini advancella pärjäisin vai pitäisikö suosiolla ostaa isompi heti?
Vastaa Viestiin