Meidän kanalaprojekti

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Marissa

Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Marissa »

Ens alkuun hiukan kuvia
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Toivottavasti kuvat näkyy :smt001
Eli tämmönen projekti olis keväällä edessä. Ensin olis edessä tyhjennys kaikesta rojusta :smt003 Minkälainen valaisin mahtaisi olla hyvä? Kun ikkunat on pohjoseen päin ja sit tossa on mettääkin ni luonnonvaloa ei hirveesti pysty hyväkskäyttää... Maalamista, eristämistä, seinän rakennus jne jne :smt043
Eepi

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Eepi »

No eipä näy kuvat ainakaan mulla. :smt012 :smt003
harrastaja

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

eipä marissan kuvat näy :smt017
Marissa

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Marissa »

No näkyiskö ny :smt017 :smt012
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
suikku

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja suikku »

Hyvä tulee ihan varmasti, mutta on kyllä paljon puuhaa. Voihan sieltä romun seasta löytyä jotain aarteitakin. Ainakin kalustusta kanalaan.
Xaus

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Ihana navetta! Tsemppiä urakkaan. :smt003
anssiu

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja anssiu »

Aivan upea tuo teidän navetta :smt023
Marissa

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Marissa »

Kiitos kiitos :notworthy:
Mutta kyll siinä on iso tyhjentäminen ku joka paikka ihan täynnä tavaraa ja romua :smt003 Säästettäville tavaroille pitäs löytää tilaa jonnekkin ja ja ja.... Alkas ny vaan toi lumi jo sulaa ja ilmat lämpenee ni pääsis hommiin! :smt001 :smt004
harrastaja

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Ja sitten kun alat siivota ota kuormalava pihalle niin ei tartte moneen kertaan pyörittää .Säästät mitä säästettävissä on ja loput pois:Etti käy kun mulle aikoinaan jos tuonkin vielä tarttis pyöritti paikasta toiseen kunnes mieheni kanssa muutamana syksynä sitten niitä selvitettyjä jätesäkkejä kannoimme roskiksen täytöksi ja mitään ei oo puuttunut.Ois vain pitäny kerralla tehdä, työ senkun lisääntyi niit säkkejä pyöritellessä...Kirpparit on hyviä kanalan rakentajalle löytää lääkekaapin( vaik tääl on kierrätyskeskus 20 km päässä noin) ja kaapin ja tiskialtaan ja tipuille oon lautasia ja ruoka kuppeja hakenu .Ah viimeisin kirppislöytö pyöreä tiskiallas joka on osoittautunut mahtavaksi.Mieheni vähän reunaa leikkasi et sai lähemmä seinää ja laitto hyllynkannakkeisiin kiinni .Ei tarvi takapuoli pystyssä enää tiskata :smt021
smari

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja smari »

Hienon näköinen rakennus, tuohon saa varmasti hyvän kanalan :smt023
Kiskii

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Kiskii »

Meillä oli ihan saman näköinen navetta kun talo ostettiin ja alettiin vuosi sitten tyhjentää :smt003 Onnea urakkaan! Varmasti tulee komiat tilat!
helleena

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja helleena »

Tuo Marissan navetta on niin ihana et mie voisin remontoida siitä vaikka talon :smt060 . Niin idyllinen ja ilmeisesti hyväkuntoinenkin kun vaan saa tilat muokattua omiin tarpeisiin sopivix :smt001 . Hirveesti teille tsemppiä tyhjennys -ja remppa projektiin. Lopputulos ei voi olla muuta ku hyvä kun omaan käyttöön ja omille eläimille teette. siinä on niin paljon tunnetta ja intoo mukana et ne on jo melkoset kimmokkeet :smt001 .
pipsa

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja pipsa »

Onnea projektiin ja hyvä siitä tulee!
Mä tyhjäsin ja tein itse melki yksin meidän kanalan,ripaus miehistä voimaa ja hyvä tuli! :smt023
Tsee emppiä :smt023
Marissa

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja Marissa »

Kiitos paljon tsemppauksista kaikille!!
Yritän ny saada hommaa etiäppäin ni sais uusia kuviakin tänne ja niitä kanoja! :smt042 Pirtin remppa vaan tuppaa viemään kaiken ajan nyt mutt eiköhän se tosta pian valmistu ni ehtii sitten kunnolla keskittymään tohon kanalaprojektiin. Ni ei kellään ollu mitään valaisin ehdotuksia?
omena

Re: Meidän kanalaprojekti

Viesti Kirjoittaja omena »

Meillä on käynyt sähkärit tekemässä kaikki sähkötyöt, meillä on ajastin sähkötaulussa ja lamput tuli myös samalla sieltä. Jos haluut joskus ajella katsomaan niin tähän on Porista noin puolen tunnin matka. Esimerkiksi tässä on keskustelua kanalan valaistuksesta :)

Ja muuten aivan upee navetta :smt023 Olen kade :smt003
Vastaa Viestiin