.Kukko on sitten hienon värinen ja kanat
.Nyt sitten tuumailen heille tipuja
.Se jää nähtäväsi kuinka onnistuu.
.Ne kenellä on tätä rotua niin voisivat ilmootella itsestänsä niin saampi kysellä tieto taitoja
.Valvojat: Mimmi, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko, Ushva
.Kukko on sitten hienon värinen ja kanat
.Nyt sitten tuumailen heille tipuja
.Se jää nähtäväsi kuinka onnistuu.
.Ne kenellä on tätä rotua niin voisivat ilmootella itsestänsä niin saampi kysellä tieto taitoja
.
Saa nähdä, onko Rudolfissa potkua riittävästi. Edellisellä omistajalla kanat hautoivat sille vain kaksi kukkopoikaa (1 per vuosi
). Tuon punaisen libido ilmeisesti oli taas suurin syy siihen, että Mantakin kaljuuntui. Rudolfin hoivissa höyhenpuku on nyt "vähän liiankin" täydellinen ja kiiltävä. Manta munii kyllä, mutta kenties ilman aviollisia velvollisuuksia. Petra onneksi näyttää vähän enemmän pöllyytellyltä. Aika näyttää, mitä heiltä syntyy.

Eipä kanat ottaneet nokkaansa, vaikka paikka muuttui, kun oli jo ekat munat laatikossa.Kukko vain tahtoo pitää LIIAN hyvää huolta näistä vaimoistaan,kun meillä tuloo eripuraa,kuka sinne häkkiin saapi mennä munia hakemaan.
.Kuvia en saa itse laitettua, enkä viitsi aina Hiltalla laitattaa. 

Rusehtava Petra pomotti hybridejä, varsinkin valkeita. On nopsaliikkeinen ja ensimmäisenä tutkimassa herkkupaloja. Ei mikään sylikana sekään. Liekö punainen Kukkikselle mennyt kukko sen jälkeläisiä... olikin loppujenlopuksi sellainen adhd, että liekö sillä päätä enää tallella... ?

Sellaasta tuumaan, että kuinka noitten tummien kanojen väritys voittaa tuon kukon vaalian värityksen??
Käykö sitten poikasissa niin ,että ovat kaikki tummia??
No sitä täytyy kokeilla.Kysyn ja itse vastaan...

Kauniita kanasia! Sitä mietin, että usein ovat tummia. Olis kiva jos katraassa olisi vaaleampiakin yksilöitä vaikka ovat mustatkin oikein kauniita.

Meidän on pakko hommata uusi kukko.Kukko on niin mahrottoman kiukkuuseksi tullut,että sen päivät loppuu.Eikä se ole tuolta ärhentelyltänsä ehdi tyttöjökään kattella.Noin 20 munaa olen koneessa yrittänyt hautoa ja kaikki munat ovat olleet tyhjiä.
.Kanat on ovat rauhallisia ja kesyjä. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa