Posti vai Matkahuolto?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
kukkopoika
bankiva
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2012, 19:52

Posti vai Matkahuolto?

Viesti Kirjoittaja kukkopoika »

Kumpaan voi luottaa enemmän Postiin vai Matkahuoltoon,kun lähettää siitosmunia?
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Posti vai Matkahuolto?

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Mulle on tullut kummallakin. Matkahuolto on ollut nopeampi eikä ole yhtään kokkelia tullut. Posti on hitaampi ja on hävittänyt ja rikkonut paketteja. Mun mutu on että mh on luotettavampi.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
hunski89

Re: Posti vai Matkahuolto?

Viesti Kirjoittaja hunski89 »

Riippuu paikkakunnasta. Meille matkahuollon kautta tullut tunnistamattomaksi rutattuja paketteja kollin alimmaisena, postin kautta tullu kaikki paketit ehjinä (joskus rikkinäisiä munia tullut, mutta on olleet huonosti pakattuja). Meillä matkahuollon paketit jää jumiin varsinaiselle pisteelle päiväksi pariksi ennen kuin tulevat lähimpään noutopisteeseen. Ja jos yrität hakea pakettia matkahuollon varsinaiselta pisteeltä, niin paketti ei ole siellä vaan tiskitätin mukaan on varmaan matkalla noutopisteelle, täällä se ei ainakaan ole.
Mä lähetän aina postilla, niin joillekkin paikkakunnille menee perille jo seuraavaksi päiväksi, joillain paikkakunnilla jää johki lajittelukeskukseen jumiin päiväksi/pariksi ennen kuin menee perille.
kukkopoika
bankiva
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2012, 19:52

Re: Posti vai Matkahuolto?

Viesti Kirjoittaja kukkopoika »

Postista ja Matkahuollosta sanottiin,paketit menee perille 1-2 vuorokaudessa.Googlettelin niin Matkahuolto taitaa olla nopeampi.Se on siten tuurin peliä miten paketteja käsitellään.Postin kautta kulkee paljon enemmän paketteja mitä Matkahuollon kautta,jos se lisää kiirettä ,sitten paketit saa kyytiä ja munille voi käydä huonosti.https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/05/0 ... usvertailu
Vastaa Viestiin