kukko vai kanan?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Re: kukko vai kanan?
Tähän ´lottoarvontaan` on nyt varmistunut oikeat vastauksetPirjo kirjoitti:Veikkaa oikea rivi![]()
-kaikkiaan 13 tipua
TIPU NO 1 -kana -luulen: toisaalta voi olla kukkokin, koska ruotsin mustalla kanalla kuulemma ei ole ollenkaan helttaa
TIPU NO 2 -kukko?
TIPU NO 3 -kukko?
TIPU NO 4 -toivon kanaa
TIPU NO 5 -selvä kukko?
TIPU NO 6 -kukko?
TIPU NO 7 -taitaapi olla kukko -vai![]()
TIPU NO 8 -taitaapi olla kukko![]()
TIPU NO 9...kukko???![]()
TIPU NO 10 -tää on se tärähtänyt, mutta ilm. kukko
TIPU NO 11 -hiljaa toivon että olisi kana
TIPU NO 12 ...kukkokoko?![]()
TIPU NO 13 -ja selvä kukko![]()
...ja kuukauden päästä selviää jo osa oikeista vastauksista, mutta lopullinen tulos saadaan juuri ennen kukkopaisteja

KAIKKI MUUT KUKKOJA PAITSI NO: 1

Voisko tuo lottoarvonta olla noin tyly et saisit vain yhden kanan ....mutta jos tarkastelu vielä toisi muutosta käy samoin kun mun jo eipäilin yhtä tipua et onkin kukko kun laitoin tarhalle keväälliset tiput mutta on se muuttanut muotoaan ja kyllä näyttää nyt kanalle
Sanokees miulle onko nää kummattii nyt kukkoja? Vai oisko toinen kana? Ehkä? Pliiiis....

Uploaded with ImageShack.us
Ikää näillä on noin 2 kuukautta. Samaan aikaan kuoriutuneet.
Pyrstösulat on mystisesti hävinneet tuolta vasemman puoleiselta. Liekkö normaalia

Uploaded with ImageShack.us
Ikää näillä on noin 2 kuukautta. Samaan aikaan kuoriutuneet.
Pyrstösulat on mystisesti hävinneet tuolta vasemman puoleiselta. Liekkö normaalia

Voihan olla kukkoja mutta mulla oli tapaus luulin kukoksi mutta oli kana veikkaisin vasemmanpuoleista kanaksi
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Kukkoja kumpikin...vertailin omiin kuviini ja n. kolmikuisilla chabokanoilla on paljon pienemmät harjat kuin tuolla vasemman puoleisella. Mutta tämäkin on vain veikkaus 

No voi pylly sentään
Mut sano se myyjä onneks, että jos se toinenkin osoittautuu kukoksi niin voi kuulemma käydä vaihtamassa

Mut sano se myyjä onneks, että jos se toinenkin osoittautuu kukoksi niin voi kuulemma käydä vaihtamassa

Minäkin pusken nyt tänne. Elikkäs vaaleemman emo on valkoinen hybridi ja isä tyrnis. Tummempi on ainakin puoleksi tyrnis ja emo ehkä alho. Itse veikkaan (ja toivon) että molemmat on kanoja. Ikää n.2 viikkoa molemmilla.

Kuvat on vähän pieniä, toivottavasti saatte tiirattua..
Muoks: kuvat vaihdettu suurempiin.
Kuvat on vähän pieniä, toivottavasti saatte tiirattua..

Muoks: kuvat vaihdettu suurempiin.

Viimeksi muokannut albatrossi, 17 Helmi 2013, 10:57. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kovin nuoria vielä...
Kovasti on kukkomainen olemus sillä vaalealla. Mutta hyvin epävarma kyllä olen.
Kovasti on kukkomainen olemus sillä vaalealla. Mutta hyvin epävarma kyllä olen.

Oikean puoleinen on ainakin kukko,,tuo toinenkin saattaa olla,,heltoista päättelin,mutta voin olla väärässä 

Niin
Enemmän kukon olemus on kyllä kummallakin. Ja tommonen tukeva nokka.
Kukkoepäilyä pitäisin niin kauan kun toisin todistetaan.
Mä en vielä tosta heltasta tai harjasta osaa sanoa mitään. Mut tommosia molempia mulla on itellä. Niihin vertailen.
Enemmän kukon olemus on kyllä kummallakin. Ja tommonen tukeva nokka.
Kukkoepäilyä pitäisin niin kauan kun toisin todistetaan.

Mä en vielä tosta heltasta tai harjasta osaa sanoa mitään. Mut tommosia molempia mulla on itellä. Niihin vertailen.

Kuva voi kyllä hämätä, mutta oikeanpuoleinen ruskea on kuitenkin tipujen emo, että siitä olen kyllä aika varma että on kuitenki kana..
Tipuilla ei siis vielä oikeastaan ole ollenkaan helttoja..