Valvojat: Mimmi, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko, Ushva

HiltaHelikopteri kirjoitti:Kiitokset Mimmille siivoilusta!
Joitakin ajatuksenpoikasia tuli mieleen:
-Jos jollakulla on omasta mielestään liian ahtaat sisätilat siipiveikkojen sisälläpitoon, niin olisiko silloin yksinkertaisesti liikaa lintuja liian pienissä tiloissa? (Hiltan tunnetusti! huonon matikkapään mukaan olisi)
-Mitä tekisit siinä tilanteessa, että Suomeen tulisi esim. ensi kesänä jokin vakava siipiveikkoja koskeva tauti...vaikkapa nyt se lintuinfluenssa? Pystyisitkö siinä tilanteessa sijoittamaan omat lintusi sisälle? (Taas Hiltan omana mielipiteenä: minulle nuo kotkotit ovat niin tärkeitä, että voisin kai kääriä ne vaikka pumpuliin, jos sillä estäisin/minimoisin niiden sairastumisriskin)
-Tämä ko. asetus on hyvin helppo ja yksinkertainen toteuttaa ja noudattaa! Eihän siihen tarvita muuta kuin luonnonvaraiset vesilinnut poissa pitävä tarha ja muutaman rivin ilmoitus kunnaneläinlääkärille! (Lisäksi niistä tarhoista on muutakin hyötyä, kuten Mimmi sanoikin! Tähän voisin vielä lisätä, että umpikattoinen tarha toimii lisäksi sateensuojana ja aurinkovarjona)
Ja sitten juodaan taas hautajaiskahvit. 
jäärä piirtelee jo sitä mun haavetta.. ja mie oon jo tikuttanukkin kertaalleen viimekesänä paikan mihin se haave sitten rakennetaan.. jahka ehitään(ja jos eletään niin pitkään että saahaan piirrustukset valmiiksi
), niin sitten ei haittaa mitkään sisälläpidot ei kesällä eikä talvella
..
..Mimmi kirjoitti:*TÄRKEÄÄ!!*
Luin nyt tätä viestiketjua tarkemmin ja nyt iskee mode. Rekisteröityessään Munanettiin on jokainen meistä hyväksynyt ehdot, joissa on tällainenkin kohta:
"Suostut olemaan esittämättä loukkaavaa, vihamielistä, epämoraalista tai muutakaan materiaalia, joka voisi loukata voimassa olevia lakeja oli se sitten omassa maassasi, se maa, johon "MUNANETTI"-palvelin on sijoitettu tai kansainvälisiä lakeja. Toimimalla tätä vastoin voidaan sinut välittömästi ja lopullisesti poistaa järjestelmän käyttäjistä ja tarvittaessa internet-yhteydentarjoajaasi otetaan yhteyttä. Kaikkien viestien IP-osoite tallennetaan näiden ehtojen noudattamisen tarkkailua varten."
Niin tyhmiä kuin meistä kaikistakin kaiken maailman lait voivat ollakin, niitä kuitenkin täällä noudatetaan eikä niiden noudattamatta jättämiseen ketään kehoiteta tai kannusteta edes kertomalla aikovansa olla noudattamatta lakia. Arvostelu ja muu keskustelu aiheesta on toki sallittua, kun se ei ole "loukkaavaa, vihamielistä tai epämoraalista".
Siivoan tämän ketjun nyt yllä olevan mukaiseksi. Valitukset suoraan minulle, ei muille modeille tai ylläpidolle.
Mimmi kirjoitti:Lainvastaiseen toimintaan yllyttäminen ei kuulu sananvapauden piiriin. Lainvastaista toimintaa on se, kun lakia jätetään noudattamatta. Yllyttämiseen katsotaan kuuluvan suoranaisen kehottamisen lisäksi kannustamisen. Kannustaminen taas voi olla myös piilotettua, kuten oman esimerkin kertominen tai "etkö uskalla" tai "ei kai tuossa ole järkeä" -tyyliset kommentit.
mikä muutamia riepoo???Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa