Särkänniemestä ollaan oltu yhteydessä Rotukanayhdistykseen ja pyydetty sinne esittelemään kanoja viikolla 33 (16.-22-8 välillä). Tarkemmat pari päivää sovitaan kunhan olemme taas yhteyksissä Särkänniemen kanssa.
Löytyykö kiinnostuneita tulemaan mukaan kertomaan kanoista? Itse olen yhdistyksen puolesta paikalla ja Maximoveskin lupautui alustavasti mukaan ainakin toiseksi päiväksi. Yhdistyksen jäsenyys ei siis ole mitenkään pakollinen, vaan ylipäätään kana-ihmisiä huhuillaan mukaan kaksoispistedee
Ja sitten pääasia eli kanat: Paikallisia kanasia huhuillaan "töihin". Eli Tampereen seudun kanailijat, ottakaa yhteyttä, jos voisitte ajatella antavanne muutamia rotu-kanasia lainaksi kanaesittelyyn. Saan toki tuotua täältä Askolastakin muutamia kanoja, mutta tietysti lähiseudun kanoille matka olisi huomattavasti lyhyempi ja mukavampi.
Sekä Särkänniemen että läänineläinlääkärin kanssa on jo asiasta keskusteltu eikä tämänkaltainen kanaesittely vaadi erityisiä toimenpiteitä normaalien terveiden kanojen lisäksi.
Pyydän rohkeasti ottamaan yhteyttä, jos olet kiinnostunut tuomaan kanoja tai tulemaan itse kertomaan kanoista yleisölle!
Terveisin,
Anna
p.s. yhteydenotot yksärillä tai p. 040 531 8727/Anna
muoks: tänne voi tietysti myös ilmoittautua!

muoks muoks: lisätty päivämäärät